Translate

mandag 22. august 2011

August sokkane - Twisted flower

Sommarferie har vore sommarferie frå datamaskin, men ikkje frå spøt! Juni sokkane er ikkje fotografert enno, og juli sokkane gløymde eg på ferie, så her kjem august sokkane først (dei andre kjem dei og....). Sokkane som heiter Twisted flower vart riktig så fine om eg får sei det sjølv! Det einaste dumme er at oppskrifta berre hadde ein storleik, og det var i alle fall ikkje min! Jaja, godt nøgd jente på 9 1/2 vart eigar av desse, omlag størrelse 35 eller noko slikt. Mønsteret ser verre ut enn det er.....

Forresten har eg lært meg å strikka fletter uten å bruka hjelpepinn. Mykje kjekt på YouTube!





Mønster:  Twisted flower frå boka Knit. Sock. Love av Cookie A
Garn: Sisu frå Sandnes garn
Pinner: 2,5 mm
Lenkje til RavelryTwisted flower

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.