Translate

tirsdag 25. januar 2011

Kiri

Kiri er eit greitt sjal å byrje med om du ikkje har strikka sjal før. Ein byrjar "i nakken" med få masker og aukar utover på ein slik måte at ein endar opp med ein trekant. Sjalet er strikka på pinne nr. 5, så det går fort framover. Eg er ikkje sikker på om eg likte garnet noko særleg. Det var rett nok tynt og fint å sjå til, men litt for mykje "ulldottar" innimellom. Det kom seg noko då det vart blokka. Eg har strikka same sjalet i Kid-silk ein gong før, og det vart eit mykje meir delikat sjal.





Mønster: Kiri
Garn: Drops Vivaldi
Pinner: 5mm

2 kommentarer:

  1. Eg synest det e et kjempefint mønster men sjølv hadde eg valgt en annen farge....Kjempeflott...me må snart få til en strikkekveld. Klem Ragnhild

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du tok "turen innom" :)
    Ja, det er bare å strikke Glow`en..... den var virkelig gøy å strikke, men så elske eg flettemønster og slikt da! :) Deilig garn sammen, tykke pinner.... say no more! :oD

    Ha ein skjønn helg
    hk

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.