Translate

mandag 9. mai 2016

Strikkatrøyene Bergen Baby og Mini Malsen

Desse trøyene (eller koftene som det heiter på riksmål) strikka eg til to nieser i julegåve. Trur dei vart litt store, men småjenter veks heldigvis... Sidan begge trøyene er strikka i Finull som er 100% ull og ikkje superwash, kunne eg klippe opp utan å sy med symaskin først. Eg var på kurs hos Pinneguri for ei god stund sidan, og ho viste korleis ein heklar fin kant før ein klipper. Eg har sydd band på innsida, men det er mest for pynt. 

Dagens beste strikketips frå meg når ein strikkar rundfelling er å ikkje felle maskene midt under ermet og på kvar side av bolen. Sett maskene oppskrifta seier du skal felle på ein tråd, og sy saman med maskesting eller kitchener stitch som det heiter på engelsk. Då slepp du den litt pølsete kanten under kvar arm :-)


Bergen Baby!

Bergen baby - belegg

Mønster: Bergen, baby av Ann Myhre 
Garn: Finull frå Rauma
Pinner: 2,5, 3 og 3,5 mm mm 
Lenkje til Ravelry: Bergen, baby

Mini Malsen

Mini Malsen - Belegg

Mønster: Mini Malsen frå Malsen og mor
Garn: Finull frå Rauma
Pinner: 2,5, 3 og 3,5 mm mm 
Lenkje til Ravelry: Mini Malsen




2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ferdig! Flotte jakker! Og flote bånd du hadde funnet til jakkene.

    SvarSlett
  2. Nydelige trøyer! Og veldig pent med bånd over klippekantene. Jeg prøver å kvinne meg opp til å klippe uten å sy. Får gjøre det uten min mor i nærheten, hun hadde nok fått anfall av å se på, hihi.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.